دانلود قسمت دوازدهم گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت12

قسمت 12سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

دانلود قسمت دوازدهم گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت12

خلاصه داستان سریال گیسو

رضا در مخمصه ‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ ها آن ‌طور که باید پیش نمی ‌رود و اتفاقاتی رخ می ‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می ‌کند و …

بازیگران : محمدرضا گلزار, ساره بیات, هومن سیدی, هانیه توسلی, حسین یاری و مسعود رایگان بازیگران اصلی سریال جدید گیسو میباشند.

خلاصه سریال گیسو قسمت11
«سهیل از پگاه می‌خواهد که به طور رسمی از یکدیگر جدا شوند. از طرفی پیمان و لوسی به دیدار خانمی می‌روند که ادعا می‌کند مادر لوسی است و...»
سریال گیسو در قسمت یازدهم باز هم در مسیر بازی‌های احساسی می‌افتد. سهیل به تحریک کتایون از پگاه می‌خواهد که جدای‌یشان را رسمی کنند. اما پگاه به جای حاضر شدن در قرار محضرش با سهیل، به رستوران می‌رود و بعد از دعوا با کتایون رستوران را برهم می‌ریزد و می‌رود. پیمان و لوسی هم به دیدار زنی می‌روند که ادعا می‌کند مادر دختری با مشخصات لوسی است. او می‌گوید که انگشت پای دخترش شش انگشت داشته است و این نشانه‌ای است که می‌توان فهمید لوسی دختر او هست یا نه. لوسی در ابتدا انکار می‌کند و خانه آن زن را ترک می‌کند؛ اما درنهایت به پیمان می‌گوید که نشانه‌ها درست بوده‌اند.
سریال گیسو باز هم از ورطه پلیس بازی و اتفاقات جنایی به دامن احساسات سطحی و آبکی بر می‌گردد. سهیل، پیمان و رضا عملاً هیچ کاری جز اراجیف‌بافی در مورد کارشان (که همان را هم به اندازه‌ی کافی انجام نمی‌دهند) ندارند. هر روز لباس‌های شیک‌شان را می‌پوشند و به دفترشان در رستوران می‌روند. باور کردن شخصیت‌هایی با این حد از بلاهت واقعاً دشوار است. آن‌ها فکر می‌کنند در کار تبلیغات هستند؛ اما هیچ نشانه‌ای از تخصص در این کار ندارند. سهیل به شکلی بچگانه دلیل کیفیت پایین کارشان را در مقابل کتی نداشتن تمرکز به دلیل اختلاف با پگاه عنوان می‌کند و به‌راحتی راه را باز می‌کند تا کتی در زندگی او دخالت کند و وقتی او دخالت می‌کند، سهیل دفتر کتی را ترک می‌کند!

1- لینک دانلود سریال گیسو قسمت 12با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال گیسو قسمت 12 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال گیسو قسمت12با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال گیسو قسمت12با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال گیسو قسمت 12با همه کیفیت ها

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار